L'home de la multitud

Edgar Allan Poe
L'home de la multitud, d'E. A. Poe, és el veritable i originari manifest de la figura del flâneur que consolidarà Baudelaire i eixamplarà Benjamin. Narra el delit i l'avidesa dels ulls al contemplar la vivesa del món extern, amb tots els seus detalls i matisos. Però sobretot constata que, aquell qui cerca el seu lloc en la multitud, en el fons, desitja foragitar la seva soledat.
Comparteix aquesta troballa:
  • Un llibre de 76 pàgines
  • L'edita Fláneur el 2022
  • Traduït per Udina, Dolors
  • 9788409350292
11,54
1Disponible immediatament!
Bon Nadal! Ampliem termini de devolucions fins al 15/1
Disponible immediatament!

Si t’indiquem que està disponible immediatament vol dir que tenim estoc a la nostra botiga de Pau Claris i podem tramitar la teva comanda en els terminis marcats a la nostra política d’enviament.

Sense estoc. Però te l’aconseguim!

Si el llibre que vols té aquesta llegenda, no el tenim a la nostra botiga de Pau Claris, però te’l demanem als distribuïdors. Pots formalitzar igualment la teva comanda. Només has de tenir en compte que el termini d’entrega s’allargarà. Compta que el termini mitjà pot ser de fins a 7 dies laborables. T'en mantindrem informat/da en tot moment.

Enviaments arreu dels Països Catalans. També a Espanya, Europa i a tot el món

Posem a la teva disposició enviaments a domicili estàndards per a totes les zones i enviaments exprés (24 h) per a tot Catalunya en general. També pots escollir venir a la nostra botiga a recollir la comanda.

Consulta aquí les nostres tarifes i zones d’enviament.

Si el teu país no té cap mètode d’enviament assignat, si us plau contacta’ns i en parlem. Tingues en compte també que si l’enviament és a un país que no pertany a la Unió Europea pot tenir altres despeses no reflectides.

També recomanem...
Parla'ls de batalles, de reis i d'elefants -btx-
Parla'ls de batalles, de reis i d'elefants -btx-
Mathias Enard
8,61
2Disponible immediatament!
Els problemes d'en Girafa
Els problemes d'en Girafa
John Jory
14,33
0Disponible immediatament!
Falconer
Falconer
John Cheever
9,57
0Disponible immediatament!
Un fraticidi / L'abric
Un fraticidi / L'abric
Kafka / Gogol
11,54
1Disponible immediatament!
Les cares
Les cares
Ditlevsen, Tove
20,10
9Disponible immediatament!
La noia del quadern
La noia del quadern
Bart van Es
18,08
0Disponible immediatament!
Tigres en un cel vermell
Tigres en un cel vermell
Liza Klaussmann
22,02
0Disponible immediatament!
L'arbre vermell
L'arbre vermell
Shaun Tan
17,31
1Disponible immediatament!