Veig Satanàs caure com el llamp

René Girard
L’aspecte més interessant de l’obra de René Girard —aquell que desperta més fascinació en els uns i alhora suscita l’escepticisme més radical dels altres— és el fet que es tracta d’una teoria que en ple segle xxi, davant el relativisme hegemònic, pretén donar una explicació global i integrada de gairebé tots els fenòmens culturals, des del procés d’hominització i els orígens de la cultura fins a l’exposició raonada que ofereix sobre la fi dels temps.A Veig Satanàs caure com el llamp, la primera obra de Girard que es publica en català, hi conflueixen el teòric de la literatura, l’antropòleg i l’exegeta bíblic. El llibre constitueix l’aplicació pràctica més reeixida de la teoria mimètica, la gran aportació teòrica de René Girard sobre la necessitat que han mostrat totes les societats de designar un boc expiatori contra el qual es desferma la violència. La singularitat dels relats bíblics, en la lectura de Girard, rau en el fet que expliquen aquesta violència des del punt de vista de la víctima i no pas dels botxins. En paraules de René Girard: «Els relats mítics representen les víctimes de la violència com a culpables. Els relats bíblics i evangèlics representen aquestes mateixes víctimes com a innocents.»
Comparteix aquesta troballa:
  • Un llibre de 288 pàgines
  • L'edita Fragmenta editorial el 2021
  • Traduït del francès per Mayka Lahoz
  • 9788417796457
18,75
1Disponible immediatament!
Disponible immediatament!

Si t’indiquem que està disponible immediatament vol dir que tenim estoc a la nostra botiga de Pau Claris i podem tramitar la teva comanda en els terminis marcats a la nostra política d’enviament.

Sense estoc. Però te l’aconseguim!

Si el llibre que vols té aquesta llegenda, no el tenim a la nostra botiga de Pau Claris, però te’l demanem als distribuïdors. Pots formalitzar igualment la teva comanda. Només has de tenir en compte que el termini d’entrega s’allargarà. Compta que el termini mitjà pot ser de fins a 7 dies laborables. T'en mantindrem informat/da en tot moment.

Enviaments arreu dels Països Catalans. També a Espanya, Europa i a tot el món

Posem a la teva disposició enviaments a domicili estàndards per a totes les zones i enviaments exprés (24 h) per a tot Catalunya en general. També pots escollir venir a la nostra botiga a recollir la comanda.

Consulta aquí les nostres tarifes i zones d’enviament.

Si el teu país no té cap mètode d’enviament assignat, si us plau contacta’ns i en parlem. Tingues en compte també que si l’enviament és a un país que no pertany a la Unió Europea pot tenir altres despeses no reflectides.

També recomanem...
Els meus millors pròlegs
Els meus millors pròlegs
Ferran Escoda
17,26
0Disponible immediatament!
Sobre Riba
Sobre Riba
Carles Miralles Solà
26,06
1Disponible immediatament!
Paràboles i paradoxes
Paràboles i paradoxes
Kafka, Franz
21,15
1Disponible immediatament!
A partir del silenci
A partir del silenci
Joan Brossa
26,44
0Disponible immediatament!
Carta oberta als joves de Catalunya i a tots aquells que la vulguin llegir
Carta oberta als joves de Catalunya i a tots aquells que la vulguin llegir
Arnau Puig
12,02
0Disponible immediatament!
El comparatisme en els escriptors catalans
El comparatisme en els escriptors catalans
VV.AA.
26,92
1Disponible immediatament!
El món de cada dia i altres restriccions mentals
El món de cada dia i altres restriccions mentals
Fuster, Joan
12,45
0Disponible immediatament!
Sobre la imaginació analògica: Lautréamont, Breton, Roussel
Sobre la imaginació analògica: Lautréamont, Breton, Roussel
Maurici Pla
14,42
1Disponible immediatament!